Debrecenben a WizzAir magára hagyta utasait, akik sajnos nem kaptak kártérítést.


A Wizz Air nem teljesítette kártérítési kötelezettségeit azokkal az utasokkal szemben, akiket a szilveszteri időszakban a jégtelenítő berendezés meghibásodása miatt Debrecenben hagyott cserben. A légitársaság korábban megígérte, hogy a járattörlés következtében felmerült költségek kompenzálására a számlák bemutatásával lehetőség nyílik. Ennek ellenére végül egy fillért sem kaptak a reptéren rekedt utasok.

Debrecenben szilveszter éjszakáján a Wizz Air meglehetősen kellemetlen helyzetbe hozta utasait, hiszen a légitársaság váratlanul otthagyta őket, és nem nyújtott semmiféle kártérítést. Ez a magyarországi diszkont légitársaság már tavaly másodszor nyerte el a legrosszabb fapados légitársaság címét, ami szintén sokat elmond a helyzetről – számolt be erről egyik olvasónk.

A Wizz Air tájékoztatása szerint a járattörlés oka a jégtelenítő berendezés meghibásodása volt. Azonban egy harmadik pilóta, aki aznap este a helyzet orvoslására érkezett, más információt osztott meg az utasokkal, miszerint...

a repülőgép valójában nem is szállhatott volna fel, mert a kijelölt pilótáknak sem elegendő tapasztalatuk, sem engedélyük nem volt a sűrű ködben való repüléshez. Továbbá azt is elmondta, hogy ez a járat egy gyakorlójárat volt

- Emlékeztetett olvasónk a régi szép időkre.

A pilóta és a Wizz Air földi személyzete a repülőtéren azt közölte, hogy nincs ok az aggodalomra, mivel kártérítést ígértek az összes érintett utas számára. Azonban olvasónk szerint eddig még nem teljesült ez az ígéret.

Ennek ellenére sem taxit, sem szállást nem ajánlottak fel az utasoknak az esti órákban. A tájékoztatásuk szerint ezeket az utasoknak saját maguknak kellett intézniük, de azt ígérték, hogy a számlák bemutatása ellenében a WizzAir megtéríti a költségeket. Ezt az ígéretet azonban a mai napra elutasították

- közölte a pórul járt utas.

Olvasónk szerint a Wizz Air a jégtelenítő berendezésről is valótlan információkat közölt. "Másnap nem ugyanazt a gépet használták, hanem egy másikat, amely szintén ott volt a repülőtéren. Ha ez a berendezés működött, és másnap használható volt, miért nem tették meg ugyanezt szilveszter este?" - kérdezte értetlenkedve.

"A repülőtéri információk szerint egy új jégtelenítő gépet szállítottak a helyszínre, azonban ez sem volt igaz. Az adott berendezés már régóta a repülőtéren állt, ahogy azt az is bizonyítja, hogy tele volt madárürülékkel, ami az autó elejét és tetejét is borította" - folytatta beszámolóját az Index olvasója, aki úgy véli, a WizzAir nyilvánvalóan azért adott valótlan tájékoztatést az utasoknak, hogy elkerülje a kártérítési kötelezettségét.

Kapcsolatba léptünk a Wizz Airrel az üggyel kapcsolatban. Amint megérkezik a légitársaság válasza, azonnal frissítjük cikkünket.

Related posts