A Transpack, a hagyományos textilszolgáltatások terén kiemelkedő szereplő, rangos elismerésben részesült.

A Mewa textilszolgáltató vállalat kiemelkedő eredményeket ért el, amikor elnyerte az SAP 2025. évi Innovációs Díját az "Ügyfélélmény" kategóriában. A verseny rangos zsűrije különösen a vállalat integrált jegyautomatizációs megoldását emelte ki, amely a felhasználók számára páratlan kényelmet és egyszerűséget biztosít. Ez a digitális ügyfélportál nemcsak a szolgáltatások elérését könnyíti meg, hanem a felhasználói élményt is jelentősen javítja.
A Mewa évente több mint 200 000 üzleti megkeresést kap Európában, amelyek feldolgozása e-mailen vagy telefonon jelentős idő- és erőforrásigényt jelent. A szolgáltatási folyamatok hatékonyságának és átláthatóságának növelése érdekében a mymewa.com ügyfélportál folyamatosan gazdagodik új önkiszolgáló funkciókkal. Az SAP Madridban egy innovatív automatikus jegyrendszert ismert el, amely lehetővé teszi az utánrendelések, rendelésváltoztatások, valamint a munkaruházati termékek és ipari törlőkendők szállítási állapotának nyomon követésére irányuló kérések egyszerű kezelését.
Az ügyfélportál és a jegyrendszer integrációja során az SAP Commerce Cloud, az SAP Sales Cloud, az SAP Service Cloud és az SAP ERP rendszerek erejét használjuk ki. A szabályalapú jegyautomatizáció révén a jegyek feldolgozási ideje átlagosan 15 perccel csökken. Ez a nyereséges időmegtakarítás lehetőséget biztosít az ügyfélszolgálati munkatársak számára, hogy mélyebb, egyedi tanácsadást nyújtsanak a bonyolultabb kérdések vagy a minőség szempontjából fontos témák kezelésénél.
A személyre szabott minőségi szolgáltatások mellett az ügyfelek a digitális funkciók átláthatóságát is élvezhetik. Bármikor, földrajzi korlátok nélkül, hozzáférhetnek a munkaruházati termékekhez, ellenőrizhetik számláikat, és azonnali válaszokat kaphatnak kérdéseikre a feldolgozás során. Ezen felül a digitális megoldások hozzájárulnak a fenntarthatósághoz is, hiszen ezzel jelentősen csökkenthető a papírfelhasználás.
"Kiemelkedően fontos számunkra, hogy szoros kapcsolatot ápoljunk ügyfeleinkkel, és a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk számukra – partnerként, megbízhatóan és kiváló minőségben. A digitalizáció lehetőségeit kihasználva továbbra is elérjük céljainkat, ezzel növelve a hatékonyságot és az átláthatóságot mindkét fél számára. Így ügyfeleink és dolgozóink számára is biztosítjuk a szolgáltatásunk jövőjét" – nyilatkozta Rainer Monteagudo Santí, a stratégiai marketing és termékmenedzsment területének vezetője.
A szolgáltatási folyamatok folyamatos digitalizációja ellenére a Mewa elkötelezett amellett, hogy ügyfelei számára a személyes kapcsolatokat is fenntartja. Ügyfeleink bármikor felvehetik velünk a kapcsolatot, legyen szó telefonos vagy e-mailes megkeresésről. A helyszíni csapatunk, amely értékesítőkből, ügyfélszolgálati munkatársakból és szakképzett gépkocsivezetőkből áll, mindig készen áll arra, hogy szakszerűen kiszolgálja az igényeket. A kis- és középvállalkozások regionális szinten élvezhetik szolgáltatásainkat, míg a nagyobb ügyfeleket, akik több telephellyel rendelkeznek – akár országon belül, akár nemzetközi szinten – központi ügyfélszolgálatunk segíti.
Az ügyfélélmény-díj olyan rangos elismerés, amelyet azok a cégek nyernek el, amelyek kivételesen magas színvonalon szolgálják ki vásárlóikat, partnereiket vagy felhasználóikat, akár digitális, akár hagyományos csatornákon. Az ügyfélélmény (Customer Experience, CX) nem csupán a gyors ügyintézésről szól, hanem magában foglalja az átláthatóságot, a kényelmet és a személyre szabott megoldásokat is. Az ilyen díjak odaítélése egyfajta iparági iránytűként is funkcionál: megmutatják, mely vállalatok állnak a szolgáltatási innováció élvonalában. Különösen a logisztikai és textiliparban kiemelten fontos az ügyfélélmény, hiszen a digitalizáció által felszabadított idő és erőforrások mellett nő az ügyfélelégedettség és a fenntarthatóság is.