Rendkívüli méretű DDoS támadás sújtotta az OTP Bank digitális platformjait.

A netbank és a mobilbank zökkenőmentes működése egy nappal később megszakadt, miután a pénzfelvételi és bankkártyás tranzakciók során már tapasztaltak bizonyos nehézségeket a bank ügyfelei.
Az Index szerkesztőségéhez több olvasó is eljuttatta észrevételét, miszerint...
sem a mobilalkalmazáson, sem az asztali internetbankban nem tudnak belépni az OTP-s számlájukra.
A problémát már a hibabejelentésekkel foglalkozó legismertebb platform, a Downdetector is észlelte. Az ottani jelentések alapján a banknál még mindig fennáll a technikai hiba, és a problémával kapcsolatos bejegyzések száma folyamatosan gyarapodik.
Az elmúlt percekben az OTP is közleményt adott ki a hibáról, azt írják, hogy nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit.
Bankunk minden lehetséges eszközzel, a hatóságok és partnerek bevonásával dolgozott a támadás hatásainak megszüntetésén
- teszik hozzá. - mondják, hogy ezzel még inkább hangsúlyozzák a mondanivalójuk lényegét.