A Monobank szolgáltatása jelenleg nem elérhető.


Átmeneti technikai hiba bénította meg a Monobank mobilalkalmazását - több felhasználó nem tudott bejelentkezni, illetve egyes funkciók nem működtek.

Oleh Horohovszkij, a bank társalapítója, megosztotta, hogy a fennakadás a 10 millió ügyfél elérését ünneplő kampány kapcsán lépett fel. Az alkalmazáson belül bevezetett "citromkereső játék" hatalmas forgalmat generált a szervereken, ami a részleges leállást okozta.

A közösségi platformokon számos felhasználó tapasztalta, hogy nem képes belépni a fiókjába, míg másoknál különféle szolgáltatások, mint például az átutalások vagy az egyenleglekérdezés, meghibásodtak.

Ez nem az első alkalom, hogy komoly zavarok lépnek fel az ukrán digitális pénzügyi szolgáltatások terén. Október 10-én a Sense Bank rendszere összeomlott, miután egy orosz támadás sújtotta az ország energiahálózatát. Ennek következtében az ügyfelek képtelenek voltak használni sem az alkalmazást, sem bankkártyáikat.

2025 áprilisában egy országos szintű hiba sújtotta a banki terminálokat, valamint számos állami szolgáltatást, beleértve a Dija portált és a Nova Posta rendszerét is. A hatóságok később megerősítették, hogy a zűrzavar egy jelentős adatközpont frissítésének következményeként lépett fel.

Related posts